معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

اولویت اول عمرانی شهرستان خاتم تکمیل پروژه‌های زیرساخت راه است

معاون عمرانی استاندار در بازدید از پروژه‌های راه شهرستان خاتم، گفت : اولویت اول عمرانی ‌این شهرستان تکمیل پروژه‌های زیرساخت راه است و در همین راستا پروژه‌های بزرگراهی نظیر باند دوم محور یزد- خاتم، باند دوم کمربندی مروست، باند دوم هرات- هرابرجان و همچنین کمربندی چاهک در دست اجرا می‌باشد.

به گزارش یزدی نیوز "‌محسن صادقیان" ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در بازدید از پروژه‌های راه شهرستان خاتم، اظهار کرد: اولویت اول عمرانی ‌خاتم تکمیل پروژه های زیرساخت راه است و در همین راستا پروژه‌های بزرگراهی نظیر باند دوم محور یزد- خاتم، باند دوم کمربندی مروست، باند دوم هرات- هرابرجان و همچنین کمربندی چاهک در دست اجرا می باشد.

صادقیان ادامه داد: بخشی از این پروژه در هفته دولت و بخش دیگری از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
معاون عمرانی ‌استاندار افزود: مشکلات تامین آب و تجهیز کارگاه باند دوم هرات- هرابرجان امروز حل شد و در آینده نزدیک عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد و با احداث این پروژه شاهد تکمیل یکی از زیرساخت های مهم شهرستان خواهیم بود.
صادقیان در پایان با اشاره به اهمیت زیرساخت ها در توسعه شهرستان خاتم، ‌خاطرنشان کرد: قطعا ایجاد زیرساخت ها ازجمله راه و انرژی در جذب سرمایه‌گذاران، رونق تولید و همچنین رشد بخش های مختلف گردشگری، کشاورزی و صنعت تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..