مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد:

هیئات مذهبی و روحانیون یزد آماده نقش‌آفرینی در عرصه‌های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اثرگذاری هیئات مذهبی، مداحان، شعرای آیینی و روحانیت در جامعه گفت: آماده نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف با بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها هستیم.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام علیرضا نجیمی،  در نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان یزد با استاندار یزد و معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: آگاه به جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی هستیم و آمادگی داریم همانگونه که یزد در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و درمان و … یاری‌رسان سایر استان‌های کشور است، در حوزه فرهنگی معین سایر بخش‌ها باشیم.

 
وی بیان کرد: یزد در مرکز ایران جایگاه بزرگی در عرصه‌های مختلف دارد و در طول تاریخ تشیع علمای بزرگ و اثرگذار بسیاری پرورش داده و اکنون نیز تلاش ما این است که بتوانیم منشأ اثر در زمینه‌های مختلف باشیم.
 
نجیمی با بیان اینکه ظرفیت طلبگی استان یزد بسیار عالی است، افزود: اکنون بیشترین وقت تبلیغات اسلامی استان یزد در حوزه جمع‌آوری اطلاعات و آمار و پژوهش متمرکز شده تا با دید عمیق‌تبری بتوانیم کار خود را دنبال کنیم.
 
وی با بیان اینکه اکنون در استان بیش از ۱۰۰ طلبه داریم که به سه زبان مسلط هستند، تاکید کرد: تلاش ما استفاده از ظرفیت این طلاب در حوزه تبلیغ برای گردشگران خارجی است و برنامه‌های خوبی نیز در این زمینه داریم و امیدواریم بتوانیم نقش آفرینی بیشتری در استان داشته باشیم.
 
نجیمی تصریح کرد: تلاش ما برقراری ارتباط با مسئولان و علمای استان است تا از این مسیر در مسیر اعتلای فرهنگ استان گام برداریم و علاقمندیم مسئولان استان هرکجا سازمان تبلیغات اسلامی را اثرگذار دیدند، از آن مطالبه گری کنند.
 
وی از شاعران آئینی، مداحان اهل بیت (ع)، هیئت‌های مذهبی و روحانیت به عنوان چهار قشر اثرگذار فعال در سازمان تبلیغات اسلامی یاد کرد و گفت: بیشترین وقت خود را در حوزه آموزش و توانمندسازی این اقشار متمرکز کرده‌ایم تا بتوانیم از حضور پررنگ آنها در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی بهره مند شویم.
 
 در این نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان یزد به بیان مسائل، مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..