استاندار یزد خواستار شد:

تدوین راهبردهای عملیاتی از سوی دستگاه قضا برای حمایت از تولید

استاندار یزد ‌ضمن تاکید بر لزوم تدوین راهبردهای عملیاتی از سوی دستگاه قضا برای حمایت از تولید ‌استان، گفت: قوه قضائیه مطالبه گر اجرای قوانین باشد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان که به منظور بررسی و بیان مسائل و مشکلات بخش خصوصی و راهکارها و اقدامات لازم در حوزه قضائی برای رفع آنها در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در قوه قضائیه شاهد رویکرد جدیدی در زمینه‌هایی همچون حمایت از بخش خصوصی و کارآفرینان هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

 
استاندار یزد ادامه داد: اما باید این رویکردها به یک راهبرد در بدنه قوه قضائیه تبدیل شود تا بتوانیم تسری این اراده‌ها و هماهنگی‌ها را در همه بخش‌ها و سطوح قوه قضائیه شاهد باشیم.
 
طالبی افزود: اگر در دولت و قوه قضائیه شعار حمایت از تولید می‌دهیم، باید اصل تولید را خط قرمز خود قرار دهیم و هیچ موضوعی نتواند به آن خدشه وارد کند.
 
استاندار یزد عنوان کرد: در استان سرمایه‌ها و واحدهایی داریم که به دلیل مسائل بانکی و قضائی مستهلک می‌شوند و باید راهکارهایی برای توقف این روند اندیشیده شود.
 
وی گفت: قوه قضائیه باید مطالبه گر اجرای قانون باشد زیرا اجرای ناقص قوانین در کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است و قوه قضائیه باید پیگیر اجرای کامل و دقیق قوانین باشد.
 
طالبی تصریح کرد: همدلی، هماهنگی و همراهی موجود در بخش‌های مختلف استان بهترین فرصت برای کمک به بخش خصوصی و تولید است و امیدواریم این سطح از تعاملات که در استان وجود دارد را در سطوح عالی و بین سران سه قوه نیز شاهد باشیم تا روز به روز مشکلات کشور کمتر شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..