در نشست مشترک استاندار با مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت:

پیگیری اجرای پروژه های بزرگ راه آهن استان یزد

نشست استاندار یزد با «سعید رسولی»، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، به منظور بررسی و پیگیری اجرای پروژه های بزرگ راه آهن استان، برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدر این دیدار مسائلی همچون راه اندازی سریع تر راه آهن یزد-اقلید و بافق-زرین‌شهر، تسریع در پروژه های پل‌سازی تقاطع ها، تسهیل سرمایه گذاری در حوزه ساخت واگن و دیگر اولویت های استان در حوزه راه آهن مورد پیگیری قرار گرفت.

دکتر طالبی در این نشست با بیان اینکه یزد به واسطه قرار گرفتن در شاهراه اصلی کشور، از جایگاه خاصی در حمل‌ و نقل با و مسافر برخوردار است افزود: در همین راستا باید مرکز توجه ویژه ای به استان داشته باشد.
در ادامه این جلسه، مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به زیرساخت های مناسب استان یزد و توان بالای بهره برداری از زیرساخت های ریلی عنوان کرد: نگاه ما به استان یزد به عنوان شاهراه ریلی کشور، نگاهی خاص و ویژه است و حمایت از استان در این زمینه را در دستور کار خود قرار می دهیم.
 گفتنی است مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در جریان این دیدار دستوری جهت تشکیل کمیته پیگیری اجرای درخواست های استان در حوزه راه آهن صادر کرد.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..