امام جمعه اردکان :

موضوع فلسطین در راس مسایل دنیا است

امام جمعه اردکان گفت: مساله فلسطین در راس تمام مسایل دنیا و دفاع از آنها در واقع پیروی از اهداف امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس است. [امام جمعه اردکان : موضوع فلسطین در راس مسایل دنیا است]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از ایرنا ، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردکان با تشکر از مردم روزه دار و متعهد این شهرستان جهت برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس افزود: پافشاری و دفاع از مردم فلسطین بر همه مردم و دولتمردان واجب و نشان از انقلابی بودن آنان است.

وی اضافه کرد: اسراعیل غاصب ، مفسد و رژیم صهیونیستی یاغی و مجسمه شیطان است .

امام جمعه اردکان با بیان اینکه باید از تمام نیروها بهره برد تا اسراعیل غاصب را ازصفحه روزگار محو کرد ، گفت : مقام معظم رهبری و امام (ره) اسراییل را رژیمی غاصب و نامشروع تعبیر می کردند و مردم نیز مبارزه با اسراییل را سرلوحه کار خود قرار می دهیم .

شاکر با اشاره به اینکه مسلمان واقعی کسی است که با پیروی از ائمه و معصومین ، متواضع و دربرابر پروردگار ذلیل و در برابر ظالمان زورگو با صلابت باشد ، خاطرنشان کرد : باید علیه کسانی که با شدت ، خشونت و تندی برخورد می کنند با پیروی از حضرت علی (ع) یک تنه ایستاد و عقب نشینی نکرد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با گروه ۵+ ۱ گفت : روزهای پایانی مذاکرات هسته ای را می گذرانیم و امیدواریم خطوط قرمز حفظ بشود .

امام جمعه اردکان با اشاره به اینکه انسان های که در این جلسات شرکت می کنند افرادی دلسوز و متعهد به نظام و بدنبال حفظ عزت ملی و پیشرفت کشور هستند ، افزود: ما از آنها حمایت می کنیم ولی اگر دشمنان باج بگیرند دولت جمهوری اسلامی در مقابل انها ایستادگی خواهد کرد و کوتاه نخواهد آمد .

شاکراز مردم خواست از تمام فرصت ها استفاده و بخصوص از روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان جهت آمرزش گناهان خود بهره ببرند.

به گزارش ایرنا ، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه مردم و مسوولان در اردکان برگزار شد و راهپیمایان با حمل بنرها و پلاکاردهای مختلفی در اعلام همدردی با مردم فلسطین و همچنین محکومیت جنایات و کشتار مردم غزه با از محل مسجد کوشکنو تا مصلی امام خمینی(ره) تجمع کردند.

شرکت کنندگان در طول مسیر راهپیمایی با شعارهای جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، جنایت آمریکاست، فریاد یک امت، نجات قدس است، وحدت مسلمین حیات قدس است، مرگ برامریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و الله اکبر انزجار خود را از رژیم صهیونیستی حامیان آنها اعلام کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..