امام جمعه ابرکوه:

راهپیمایی امروز آزادی قدس شریف را نوید داد

امام جمعه ابرکوه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس ملت متعهد و انقلابی ایران و کشور های جهان اسلام ناقوس مرگ اسراییل را بصدا در آورد و آزادی قدس شریف را نوید داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از  ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه که با حضور مردم مومن و روزه دار برگزار شد، افزود: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی همزمان با جهان اسلام قهر و خروش مقدس خود علیه رژیم اشغالگر قدس را سر دادند.


وی اظهار کرد : سالها است جهان اسلام به برکت آگاهی دادن و بصیرت بخشی انقلاب اسلامی ایران آگاه و بیدار شده و صهیونیسم جهانی خصوصاً رژیم اشغالگر قدس را به لب پرتگاه به دره نیستی کشانده است.

حسینی خاطرنشان کرد: اما متاسفانه دشمن حیله گر گروههای سلفی تکفیری را مامور به جنگ نیابتی و خود مشغولی مسلمانان علیه یکدیگرکرده تا بار دیگر اذهان عمومی از اسراییل منصرف شود و مسلمانان در غفلت از قدس شریف شاهد تصرف مسجد الاقصی باشند.

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: امروز جهان اسلام نشان داد که فلسطین از یاد نرفته و نمیرود و جنگهای داخلی با ترویج افراطی گری جنگی نیابتی از طرف امریکا و اسراییل است.

وی بابیان اینکه روز قدس یادگار ماندگار حضرت امام و از برجسته ترین ایام تاریخ انقلاب اسلامی ایران است اضافه کرد: انقلاب عظیم اسلامی ملت ایران و روز جهانی قدس و فریاد بیدار گرانه حضرت امام و رهبری نقشه آنان را نقش بر آب کرده است و امریکا و اسرائیل را ناکام کرده است.

حسینی همچنین به مذاکرات هسته ای که به لحظات سرنوشت ساز خود رسید اشاره و خاطرنشان کرد : اعضای تیم مذاکره کننده ایرانی به حق و با شجاعت و غیرت به پای حقوق مسلم ملت در برابر ۱+۵ که گروهی زیاده خواه وبی انصاف هستند ، تمام قد در برابر عزّت و اقتدار ملت ایران ایستاده است.

وی یاد آوررشد : ایستادگی ومقاومت سربازان جبهه دیپلماسی در برابر گرگهائی که برای بلعیدن حقوق ملت ایران دهان باز کرده اند وپاسخ قاطع وزیرخارجه ترجمان دیگری از سلحشوری و آزادی خواهی واقتدار ملت ایران است که به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه ابرکوه همچنین به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی اشاره کرد و گفت : سازمان تامین اجتماعی به لحاظ ماهیت کاری و خدماتی ، مجموعه ای مردمی است ودر راستای راهبرد های کلان دولت ، محوریت برنامه های خود را گسترش ارائه خدمات غیر حضوری به مخاطبان دارد

***

به گزارش ایرنا ، مردم مومن و روزه دار ابرکوه در ۱۱ نقطه این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس با شعارهای کوبنده و انقلابی همچون مرگ بر اسراییل ، مرگ بر داعش صهیونیستی بر پیوند این گروهک تروریستی با رژیم صهیونیستی تاکید و انزجار خود را از گروهک تروریستی داعش اعلام کردند.

راهپیمایان درحالی که پیشایش آنها امام جمعه ، فرماندار ، روحانیان در حرکت بودند یکصدا خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس به نمایش گذاشتند.

مردم مومن و روزه دار این شهرستان یکصدا با حمل پلاکاردهای درحمایت از مردم مظلوم فلسطین و شعارهای دست خدا برسرماست خامنه ای رهبرماست، مرگ براسرائیل و مرگ برامریکا ، اوج این همدلی و وحدت بزرگ را درتبعیت از فرمامین امام راحل و مقام معظم رهبری وحمایت از دولت تدبیر وامید و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان پس از طی مسیر میدان امام حسین(ع) خیابان شهید بهشتی، چهار راه سرو، خیابان منتهی به مصلی شهدای محراب محل برگزاری نماز جمعه با اجتماع در این محل باسردادن شعار الله اکبر قطعنامه سراسری روز جهانی قدس را مورد تایید قرار دادند.

شهرستان ابرکوه با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غرب یزد واقع است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..