میبدی ها شعار آزادی قدس سردادند

همزمان با سراسر کشور مردم روزدار شهرستان میبد هم یکپارچه به خیابانها آمدند تا یکصدا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل سردهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از ایرنا ، مردم روزدار میبد شب بیست و سوم رمضان آخرین شب از لیالی قدر ،شب را تا سحر در حسینیه ها و تکایا در حال عزاداری و دعا و قرآن سرگذاشتن بودند اما همچنان در گرمای شدید و با دهان روزه از لحظات اول صبح از محلات مختلف به سمت میدان جانباز این شهرستان حرکت کردند تا یکبار دیگر درحمایت از ملت مظلوم فلسطین حماسه دیگری را خلق کنند.


مردم همیشه در صحنه میبد که درس ایثار،شجاعت ،مقاومت و حضور در صحنه های سرنوشت ساز را از پیر پارسایان خود ،مرحوم حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه فقید این شهرستان طی دوران انقلاب فرا گرفته اند ؛امروز هم با فهم درست از شرایط جهان اسلام و کشورمان درعرصه های بین المللی ،با حضور باشکوه و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ،برگ زرین دیگری در حمایت از مظلومان عالم بویژه مردم مظلوم فلسطین به برگ های تاریخ افزودند.

مردم در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرایئل و مرگ بر آل سعود، خشم و انزجار خود را نسبت به سردمداران غرب و مزدوران منطقه نشان دادند و اعلام کردند اسرایئل نمی تواند با تشکیل گروههای تروریستی تندرو داعش و اشغال کشورهای اسلامی خود را از چشم آزادی خواهان جهان دور نگه دارد .

امام جمعه میبد در این راهپیمایی گفت : حمایت از فلسطین درحقیقت حمایت از اسلام ،انقلاب اسلامی و حتی منافع ملی ماست .

حجت الاسلام علیرضا اعرافی افزود : فلسطین خط مقدم و سنگری است که ما در برابر استکبار از ملتمان و اسلام داریم .

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال چند معنای جدید دارد ، اظهار کرد : یک معنای آن این است که علیرغم فتنه و تفرقه انگیزی های مذهبی ، ملت ایران پای وحدت امت اسلام ایستاده است .

امام جمعه میبد خاطرنشان کرد :راهپیمایی امسال علاوه بر این در شرایط مذاکره تاکید بر مقاومت ملت ایران و کوتاه نیامدن در برابر زیاده خواهی هاست .

 

بخش نظردهی بسته شده است..