فریاد مرگ بر اسرائیل در استان یزد طنین انداز شد

no-thumbs

مردم روزه دار و مومن دارالعباده یزد با حضور پرشور و گسترده خود با فریادهای مرگ بر اسراییل با کودکان و مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل ازایرنا این راهپیمایی در شهردارالعباده یزد از میدان شهید بهشتی آغاز و به سمت مسجد ملااسماعیل محل برگزاری نماز جمعه یزد ادامه یافت.

راهپیمایان با حمل بنرها و پلاکاردهای مختلفی در اعلام همدردی با مردم فلسطین و همچنین محکومیت جنایات و کشتار مردم غزه با عبور از خیابان های امام (ره) و قیام و همچنین میدان شهدا در مسجد ملا اسماعیل تجمع کردند.

شرکت کنندگان در طول مسیر راهپیمایی با شعارهای جنایت اسرائیل، جنایت آمریکاست، این همه قتل و غارت، جنایت آمریکاست، فریاد یک امت، نجات قدس است، وحدت مسلمین حیات قدس است، مرگ برامریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و الله اکبر انزجار خود را از رژیم صهیونیستی حامیان آنها اعلام کردند.

ولایت فقیه اصل دین است، محور اتحاد مسلمین است، امروز روز وحدت امت است، وحدت امت، باعث رحمت است، رهبر اگر فرمان دهد، جان نثارش می کنیم، خامنه ای خمینی دیگر است،ولایتش ،ولایت حیدر است، رژیم اشغالگر صهیونیست باید محو گردد از روی زمین و داعشی و تکفیری، عامل اسراییل اند از دیگر شعارهای تظاهر کنندگان بود.

بر پایی ایستگاههای فرهنگی ، توزیع پوستر و اقلام فرهنگی در بین راهپیمایان، آتش زدن پرچم رژیم غاصب اسرائیل و استقرار پایگاههای کمیته امدادامام (ره) برای جمع آوری کمکهای مردمی برای مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از برنامه جنبی این راهپیمایی بود.

گزارش های رسیده از دیگر مناطق استان نیز حاکیست راهپیمایی روز قدس با شکوه هر چه تمامتر در این مناطق برگزار شد.

همچنین در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد و در مسجد ملااسماعیل، قطعنامه سراسری قرائت شد.

راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس امسال در ۷۰ نقطه استان یزد برگزار شد.

'روز جهانی قدس' به ابتکار عمل حضرت امام خمینی(ره ) به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اطلاق شد که امروزه به آرمانی مشترک و صدایی واحد در جهان اسلام در مقابل کفر و ظلم و ستم نظام طاغوت بدل شده است.
 

بخش نظردهی بسته شده است..