رییس بنیاد نخبگان یزد خبر داد؛

راه‌اندازی اولین سایت رسمی معرفی مفاخر در استان یزد

رییس بنیاد نخبگان استان یزد از آغاز به کار رسمی وب‌سایتی به منظور معرفی مفاخر و نخبگان استان برای اولین بار در مجموعه بنیاد نخبگان کشور خبر داد و این اقدام را گامی در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون الگوسازی از مفاخر و نخبگان و نیز استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت‌های علمی ایشان خواند.

به گزارش یزدی نیوز«سید مهدی کلانتر»  با اشاره به رونمایی و آغاز به کار رسمی این وبسایت با عنوان «چهره‌های مکرم»، اظهار کرد: برای اولین بار در بین بنیادهای نخبگان کشور، سایتی مستقل برای معرفی چهره‌های تجلیل شده ملی یزدی‌تبار طراحی و با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و تعدادی از نخبگان یزدی رونمایی شد.

 
وی با بیان این که این وبسایت در برنامه زنده «شب‌های طلایی» رونمایی شد و گفت: در این برنامه که اولین نشست رسمی نخبگان یزدی با استاندار یزد بود، این وبگاه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
 
کلانتر گفت: در راستای الگوسازی از نخبگان، اطلاعات مربوط به مراسم‌های تجلیل شخصیت‌ها، نخبگان یزدی و چهره‌های تجلیل شده در بنیاد ملی نخبگان در این وب‌سایت قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: تاکنون اطلاعات مربوط به همایش ملی «مهدی آذریزدی» از مفاخر ادبی و تجلیل از دکتر «حسین ملک افضلی اردکانی» چهره ماندگار بهداشت و سلامت کشور روی سایت مفاخر یزد بارگذاری شده و به زودی پس از برگزاری همایش ملی تجلیل از دکتر «جلیلی شاهی» موسس و بنیانگذار دانشگاه یزد، اطلاعات مربوط به این برنامه نیز روی وب‌سایت به آدرس «yazdmafakher.ir» قرار می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اهمیت معرفی مفاخر و تجلیل از این افتخارات استان در سطح ملی و فراملی توسط بنیاد نخبگان استان، گفت: راه‌اندازی این سایت گامی در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون الگوسازی از مفاخر و نخبگان و نیز استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت‌های علمی آنها در راستای توسعه کشور و لزوم حرکت انقلابی در مسیر رفع موانع و مشکلات تولید دانش است.
 
رییس بنیاد نخبگان استان در پایان نیز از پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های نخبگان با مراجعه به سایت اصلی بنیاد نخبگان استان یزد به آدرس «yazd.bmn.ir» خبر داد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..