نظارت بر باشگاه‌های ورزشی یزد تشدید می‌شود

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: به منظور رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نظارت و بازدید از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان یزد تشدید می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«سید احمد هاشمی» در نشست هماهنگی بازرسی و نظارت بر فعالیت اماکن و باشگاه‌های ورزشی که در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد، گفت: اجرای پروتکل‌های اعلام شده در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا ضروری است و  در این راستا تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی ملزم هستند تا با رعایت این دستورالعمل‌ها، محیطی سالم و قابل اطمینان را برای ورزشکاران فراهم کنند.

 
وی افزود: هیات پزشکی ورزشی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان یزد باید با تعامل و همکاری دوسویه از موازی کاری در این امر جلوگیری کنند و با هماهنگی‌های انجام شده، بازرسی‌ها بیش از گذشته و با جدیت تمام انجام و با متخلفان نیز برخورد شود.
 
معاون توسعه ورزش استان ادامه داد: با توجه به وضعیت حساس حال حاضر، باشگاهداران باید رعایت موارد بهداشتی را در راستای سلامتی و جلوگیری از شیوع این ویروس در دستور کار خود قرار داده و همکاری‌ها لازم را انجام دهند.
 
 به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، در این نشست در خصوص هماهنگی‌های لازم جهت بازدید از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان نیز بحث و تبادل نظر شد. 
 
 
منبع:ایسنا یزد
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..