آغاز عملـیات آسـفالت معـابر شهر مهردشت ابرکوه

شهردار مهردشت از آغاز عملـیات آسـفالت معـابر شهر مهردشت و فـاز دو خیابان امام زادگان در این شهر خبر داد و گفت: مجموع این دو عملیات با اعتباری بالغ‌ بر هشت میلیارد ریال با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها و ایمنی تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب در حال انجام است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدرضا باقی پور»  اظهار کرد: اجرای عملیات آسفالت معـابر شهر مهردشت و فـاز دو خیابان امام زادگان، با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، با جدیت در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 
شهردار مهردشت خاطرنشان کرد: طرح‌های مذکور جمعاً هشت میلیارد ریال اعتبار دارد و هم‌اکنون عملیات زیرسازی فاز دو خیابان امامزادگان در حال انجام است و پس‌ از آن عملیات آسفالت اجرا می‌شود. ضمن این که آسفالت معابر محلات شهر نیز در ادامه طرح‌های اصلاحی معابر شهری انجام خواهد شد.
 
باقی پور با بیان این که معابری که از لحاظ خطوط آب، فاضلاب، گاز و مخابرات مشکلی نداشته باشند نیز آسفالت می‌شوند، ادامه داد: در راستای ایجاد عدالت اجتماعی در توزیع بودجه‌ها و طرح‌های عمرانی، عملیات آسفالت معابر بافت فرسوده حدفاصل چهار راه امامزادگان تا خیابان باهنر اجرا می‌شود.
 
این مسئول پیش‌بینی کرد تا یک ماه آینده عملیات آسفالت بخش قابل‌توجهی از معابر شهری به سرانجام برسد.
 
وی با اشاره به این که مجموعه فعالیت حوزه شهرداری بسیار گسترده است، افزود: امروزه اجرای طرح‌های زیباسازی شهری از جمله اجرای عملیات آسفالت، ساخت بوستان‌های محله‌ای، نوسازی بافت فرسوده شهری، نماسازی و ارائه خدمات عمرانی بخشی از فعالیت شهرداری مهردشت است.
 
شهردار مهردشت با اشاره به آغاز عملیات آسفالت در محلات مختلف این شهر از ابتدای مردادماه سال جاری، ابراز کرد: از ابتدای دی‌ماه سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از چهار هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی شهر مهردشت با طراحی سنتی، جالیز فرش شده است.
 
باقی پور با اشاره به مشکلات زیرسازی، فرسوده یا خاکی بودن بخش عمده‌ای از معابر شهر، حفاری‌های دستگاه‌های اجرایی جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر به ساکنین محلات شهر مهردشت را از جمله دلایل افزایش زمان برنامه ریزی شده اتمام عملیات عمرانی عنوان کرد.
 
وی با اشاره به صورت‌جلسه مجوز صدور پروانه ساخت به زمین‌های فاقد سند با کاربری مسکونی و تجاری و اهمیت مقاوم‌سازی و رعایت مقررات ملی ساختمان در زمان ساخت بنا و رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در جهت کیفیت و نظارت‌های لازم، اظهار امیدواری کرد تا با همراهی مردم بتوان از طریق زیباسازی منظر شهری با رویکرد تأثیر معماری شهری بر سیمای شهر در شهر مهردشت، شاهد اثرات مثبتی در این زمینه باشیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..