مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری یزد:

‌امنیت اولویت یزد در توسعه

مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری امنیت را زیربنای توسعه استان دانست ‌و گفت: ‌تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز استان گامی موثر در جهت توسعه امنیت عمومی است.

به گزارش یزدی نیوزمصطفی سالاری در نشست هماهنگی به منظور تشکیل و فعال‌سازی مجمع خیرین امنیت ساز استان که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، امنیت را زیربنای توسعه استان دانست.

 
مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری گفت: مجمع خیرین امنیت ساز با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری نیروی انتظامی از حمایت‌های مردمی، تأکیدات ریاست جمهوری و ابلاغ شورای امنیت کشور به استانداری‌ها در آینده‌ای نزدیک در استان‌ها تشکیل می‌شود.
 
وی افزود: برای اجرای موفق این طرح و تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز در استان جلسات خوبی با فرماندهی نیروی انتظامی استان داشته‌ایم و در مجمع خیرین امنیت ساز استان به دنبال بالا بردن سطح مشارکت مردمی در حوزه امنیت و نظم عمومی استان هستیم.
 
مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری ادامه داد: بدون شک تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز استان گامی مؤثر در جهت توسعه نظم و امنیت عمومی است.
 
سالاری عنوان کرد: فعالیت خیرین در حوزه امنیت بسیار مهم است و این مشارکت خیرخواهانه به عنوان یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید در استان یزد با جدیت دنبال می‌شود.
 
 در نشست هماهنگی تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز نحوه تشکیل، اهداف و برنامه‌های مجمع خیرین امنیت ساز استان به طور جامع از سوی نیروی انتظامی استان تشریح شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..