دیدارهای فشرده استاندار یزد در سفر یک‌روزه خود به تهران

استاندار یزد در جریان سفر یک روزه خود به تهران، دیدار های جداگانه و فشرده ای با وزیر جهاد کشاورزی، معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی و شهرسازی ایران، دبیر هیات دولت، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و امور زیربنایی معاون اول رئیس جمهور و شرکت مشاور انتقال آب دریای عمان به استان یزد انجام دا...

به گزارش یزدی نیوز «محمد علی طالبی» در جریان سفر یک روزه خود به تهران، دیدار های جداگانه و فشرده ای با وزیر جهاد کشاورزی، معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی و شهرسازی ایران، دبیر هیات دولت، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و امور زیربنایی معاون اول رئیس جمهور و شرکت مشاور انتقال آب دریای عمان به استان یزد انجام دادند.

 دکتر طالبی در این دیدار ها ضمن پیگیری مصوبات و تفاهم نامه های سفر رئیس جمهور به استان یزد، پیگیر رفع چالش ها و نیازهای استان در حوزه های آب، شهرسازی و جهاد کشاورزی شدند. وی همچنین در نشستی، آخرین وضعیت پروژه انتقال آب دریای عمان به استان یزد را مورد بررسی قرار داد.
 
 
دیدار با وزیر جهاد کشاورزی
 
 
وی در دیدار با دکتر خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی، مسائل و مشکلات استان در حوزه نهاده‌های دام و طیور، حمایت از طرح‌های پرورش ماهی، کمک به خسارت دیدگان بخش کشاورزی و توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی و ترویجی مورد بحث و گفتگو قرار دادند.
 
 
 
دیدار با دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران
 
 
استاندار یزد در ادامه حضور خود در تهران با خانم فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران دیدار کرد. در این جلسه در خصوص تسریع در تصویب و پیگیری طرح های استان یزد در حوزه شهرسازی و تامین فضاهای کالبدی مورد نیاز شهر یزد بحث و گفتگو به عمل آمد.
 
 
دیدار با دبیر هیئت دولت
 
 
همچنین استاندار یزد با دکتر سیمایی صراف دبیر هیئت دولت و شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و امور زیربنایی معاون اول رئیس جمهور دیدار کردند. در این دیدارها مصوبات سفر رئیس جمهور و هیات دولت و تفاهم نامه های منعقده مورد پیگیری قرار گرفت.
 
 
جلسه با شرکت مشاوره انتقال آب از دریای عمان به یزد
 
 
جلسه ارائه مطالعات طرح انتقال آب دریای عمان به استان یزد که با حضور استاندار و معاون امور عمرانی استانداری در تهران برگزار شد، آخرین جلسه روز پر کار استاندار یزد بود.
در این جلسه نتیجه آخرین بررسی‌ها در خصوص محل آب‌گیری و مسیر انتقال آب توسط مشاور طرح ارائه شد.
استاندار  در این جلسه بر ضرورت تسریع در تملک اراضی مورد نیاز محل ‌شیرین سازی و نیز انجام هماهنگی های مورد نیاز با مسئولان استان هرمزگان تاکید نمود.
شایان ذکر است از طریق خط انتقال دریای عمان قرار است ٢۵٠ میلیون متر مکعب آب به استان یزد منتقل شود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..