مشارکت یک میلیارد تومانی نیکوکاران ابرکوهی در رزمایش مواسات

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: ارزش کمک‌های انجام‌ شده در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با مشارکت و همکاری مردم و مسئولان نیکوکار ابرکوه یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان بود.

به گزارش یزدی نیوز سید جلال حسینی گفت : در ماه مبارک رمضان امسال ، ۲  هزار و ۴۲۶ بسته معیشتی، ۲ هزار و ۶۰۰ کارت خرید ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۴ هزار پرس غذای گرم طی ۲ مرحله در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان ابرکوهی و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

وی افزود : ۵۱۰ میلیون تومان از کمک‌ها در قالب بسته‌های معیشتی ، ۵۲۰ میلیون تومان کارت خرید و ۱۹۰ میلیون تومان طبخ و توزیع غذای گرم بود.
حسینی تأکید کرد: بیش از سه هزار خانوار نیازمند و آسیب‌ دیده از کرونا با همکاری مساجد، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، هیأت های مذهبی، اصناف، دهیاری‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی شدند و در ۲ مرحله از این رزمایش ، بسته‌های معیشتی و غذای گرم توزیع شد .
رئیس کمیته امداد ابرکوه گفت: قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی با همکاری ارگان‌ها و مردم نوع‌دوست شهرستان همچنان مشغول فعالیت است و تا پایان سال توزیع بسته‌های معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان ادامه دارد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..