رئیس شورای هماهنگی بانک های استان یزد:

ظرفیت بانکداری الکترونیک در استان یزد بالاست

رئیس شورای هماهنگی بانک های استان یزد با اشاره به تعطیلی شعب بانکهای یزد در ایام شیوع کرونا گفت: ظرفیت بانکداری الکترونیک در استان یزد بسیار بالاست.

به گزارش یزدی نیوزمحمد رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: در روزهای پایانی سال به دلیل شیوع کرونا و قطع کردن زنجیره انسانی، هماهنگی‌هایی در شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد صورت گرفت.

 
وی با اشاره به اینکه در استان یزد ۱۷ بانک عضو شورای هماهنگی بانک‌ها هستند، تصریح کرد: در مجموع این بانک‌ها ۴۵۳ شعبه در سطح استان یزد دارند که ۳ هزار و ۷۵۰ نفر در این شعب به عنوان همکاران ما فعالیت می‌کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد عنوان کرد: به طور متوسط در هر یک از این شعب، ۲۰۰ نفر از شهروندان در طول روز رفت و آمد داشتند که این آمار در مجموع به بیش از ۱۵ هزار نفر در روز می‌رسید.
 
رضایی ادامه داد: به همین دلیل و با توجه به ضرورت حفظ سلامت کارکنان و عموم مردم، با ستاد استانی کرونا در استان هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت و مسئولیت تعطیلی شعب را پذیرفتیم و در نهایت از ۲۲ اسفند تمامی شعب بانک‌های استان تعطیل شد و تنها ۳۰ شعبه به صورت کشیک در سطح استان فعالیت داشتند.
 
وی با بیان اینکه این موضوع به خوبی نشان داد که ظرفیت بانکداری الکترونیکی در استان یزد بالا است، افزود: این اتفاق رخ داد و در نهایت تا پایان سال، همکاران ما در شبکه بانکی کار مردم را انجام دادند.
 
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد گفت: روزهای نخست این اقدام برخی اعتراض‌هایی صورت می‌گرفت ولی مردم متوجه شدند که باید این اتفاق رخ می‌داد و به حمدالله اثرات چنین اقدام‌هایی را امروز در سطح استان یزد با کم شدن آمار کرونا مشاهده می‌کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..