رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد:

تقویت ارتباط دستگاه قضا با مردم اولویت دستگاه قضا در یزد است

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارائه تازه ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه قضا است و ارتباط با مردم اولویت دستگاه قضا در یزد است.

به گزارش یزدی نیوز مجید کارگران بافقی، در نشست ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در یزد اظهار داشت: قوه قضائیه در عرصه اعتمادسازی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی مهمترین قوه در بین قوای سه گانه کشور به شمار می‌آید.

 
وی عنوان کرد: تلاش می‌شود که برنامه‌های گرامیداشت قوه قضائیه در استان یزد متناسب با عناوین روزهای هفته قوه قضائیه برنامه ریزی و اجرا شود.
 
کارگران بافقی بیان کرد: هفته قوه قضائیه فرصتی برای ارائه تازه‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه قضا است تا با بررسی اقدامات انجام شده، عزمی دوباره برای برنامه ریزی های نوین و حرکت‌های سازنده ایجاد شود.
 
رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد یادآور شد: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی برای تداوم رویکرد کلان کشور در زمینه جهش تولید و تداوم سیاست‌های قوه قضائیه در حمایت از تولید است.
 
وی در مورد برنامه‌های هفته قوه قضائیه اظهار داشت: سخنرانی مقامات قضائی در آئین پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری مصاحبه مطبوعاتی، بازدید از زندان‌ها، حضور همکاران قضائی در مسجد در راستای ارتقا مسائل حقوقی و قضائی، تجلیل از کارمندان قضائی و اداری نمونه همچنین تقدیر از بازنشستگان دستگاه قضائی استان از جمله برنامه‌های شاخص این هفته در شهر یزد است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..