مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

مفاخر شهرستان‌های استان یزد شناسایی و تجلیل می شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر بازشناسی اعماق فرهنگی شهرستان‌های استان یزد گفت: در همین راستا مفاخر شهرستان‌ها شناسایی و تجلیل می شوند.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده، در نشست شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: بازشناسی اعماق فرهنگی شهرستان‌ها به عنوان یکی از اهداف مهم این اداره کل دنبال می‌شود و تلاش می‌کنیم با شناسایی و تجلیل از مفاخر در شهرستان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، این امر را دنبال کنیم.

 
وی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی ظرفیت مهم دیگری در شهرستان‌ها است که می‌تواند به ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری کمک کند زیرا مسئولان استان و شهرستان عضو آن هستند و می‌توانیم برنامه‌های کلان را از این طریق دنبال کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های پایتخت کتاب ایران عنوان کرد: امسال یکی از برنامه‌های اصلی ما در این زمینه است که باید با ارائه فعالیت‌ها و ترویج فعالیت‌های مبتکرانه و مستند سازی و همچنین حرکت در این مسیر بار دیگر این عنوان را کسب کنیم.
 
جوادیان زاده تاکید کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به عنوان دستگاه و متولی اصلی در زمینه فرهنگ و هنر مطرح شود.
 
وی در مورد شیوع کرونا و برنامه‌های فرهنگی نیز اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ماهیت برخی از برنامه‌های فرهنگی و هنری تغییر پیدا کرده که در این راستا باید برنامه‌ها را مبتنی بر این شرایط اجرا کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..