معاون استاندار یزد:

استاندارد ملی ترمه و شیرینی‌های یزد تدوین شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خواستار تدوین استانداردهای ملی برای ترمه، شیرینی های یزد و فرآورده های کنجدی شد.

به گزارش یزدی نیوزسید مسعود عظیمی در نشست شورای معاونان استاندارد استان یزد با اشاره به اهمیت استاندارد اظهار داشت: اهمیت جایگاه استاندارد در استان و کشور بر کسی پوشیده نیست و همه افراد اعم از تولید کنندگان کالاها، مصرف کنندگان و ارائه دهندگان خدمات اذعان دارند که با گرایش به سوی استاندارد و رسیدن به کیفیت مطلوب، زندگی و آینده فرا روی بهتری خواهند داشت.

 
وی ادامه داد: خوشبختانه اداره کل استاندارد استان یزد در مسیراستانداردسازی، توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد گام‌های خوب و مؤثری برداشته و به نظر می‌رسد فاصله‌ای که از این منظر تا نقطه مطلوب داریم، وابسته به نوعی نقص اجتماعی باشد که با توجه به برنامه‌های خوبی که استاندارد یزد در سال جهش تولید تدارک دیده، در آینده نزدیک نقایص رفع می‌شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد افزود: بنابر گزارش‌های رسیده و شواهد موجود، استاندارد یزد اقدامات خوبی را در زمینه دریافت زمین و ایجاد اداره در شهرستان میبد انجام داده که با توجه به صنعتی بودن شهرستان‌های میبد و اردکان، باید این اداره شهرستانی هرچه سریع‌تر احداث و آماده خدمات رسانی به مردم منطقه شود.
 
عظیمی همچنین تاکید کرد: در حوزه تدوین استانداردهای ملی محصولات سنتی به ویژه شیرینی‌های یزد، ترمه، فرآورده‌های کنجدی و صنایع دستی مرتبط همچنین مکان اختصاصی برای استقرار نمایندگی شهرستان میبد، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد به طور جد وارد عمل می‌شود تا هرچه سریع‌تر موانع موجود از سر راه برداشته شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..