پلمب کشتارگاه متخلف در اشکذر

فرماندار اشکذر: یک واحد کشتارگاه دام و طیور با ۱۰ تن مرغ منجمد فاسد در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش یزدی نیوز، هادی نسب گفت: بازرسان در بازرسی سرزده از یکی از کشتارگاه‌های طیور واقع در شهرستان اشکذر متوجه میزان تقریبی ۱۰ تن مرغ منجمد تاریخ گذشته شدند.

وی افزود: این متهم بنا داشت گوشت‌های منجمد فاسد را بسته بندی و سال آینده به بازار عرضه کند.
هادی نسب ادامه داد: این کشتارگاه با صورت جلسه و اخذ دستور دستگاه قضایی و همکاری عوامل نیروی انتظامی شهرستان پلمب و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادستانی ارسال شد.
وی اظهار داشت: واحد فوق در سنوات قبل نیز تخلفات بهداشتی داشته و می‌طلبد تا اقدامات پیشگیرانه از طرف دستگاه قضایی با آن به عمل آید.
فرماندار اشکذر گفت: به منظور نظارت بر وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های دام و طیور، گشت‌های مشترک سر زده‌ای متشکل از نمایندگان مرکز بهداشت، شبکه دامپزشکی، فرمانداری و نیروی انتظامی موارد بهداشتی کشتارگاه‌ها را مورد بازرسی قرار می‌دهند.
هادی نسب با قدردانی از مجموعه مدیریت شهرستان در انجام گشت‌های مشترک برای سلامت مردم، تأکید کرد: اولویت اول و خط قرمز ما سلامت شهروندان است و واحد‌هایی صنعتی که در زمینه‌های متفاوت خصوصا تامین مواد غذایی و مایحتاج مردم فعالیت می‌کنند ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و در صورتی که منافع شخصی را بر سلامت جامعه ترجیح بدهند با آن‌ها برخورد شدیدی می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..