بالگرد اورژانس یزد ناجی بیمار نیری شد

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد از پرواز بالگرد اورژانس یزد و انتقال بیمار سکته‌ قلبی از مرکز جامع سلامت نیر به بیمارستان افشار یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز طباطبایی گفت: صبح امروز و در پی درخواست عوامل امدادی پایگاه اورژانس نیر در شهرستان تفت از دیسپچینگ اورژانس استان یزد، مبنی فعال سازی کد امداد رسانی به بیمار سکته قلبی (۲۴۷)، دستور پرواز بالگرد به همت دیسپچینگ اورژانس استان به محل اعزام شد

وی افزود: پس از اعزام بالگرد، مرد ۶۱ ساله نیری که دچار حمله قلبی شده بود به مرکز قلب استان در بیمارستان افشار یزد منتقل شد.
طباطبایی همچنین از واژگونی پژو پارس در محور بافق ـ یزد خبر داد و اظهار داشت: در پی حادثه واژگونی یک دستگاه پژو پارس بلافاصله عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام و تنها سرنشین این خودرو را برای درمان به بیمارستان منتقل کردند.
وی ادامه داد: مصدوم این حادثه به همت عوامل امدادی پایگاه شهری بافق به بیمارستان ولیعصر (عج) این شهرستان برای درمان منتقل شد.
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد تأکید کرد: علت بروز حادثه به همت کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
طباطبایی گفت: به رانندگان توصیه می‌شود برای تامین سلامتی خود و دیگران و کاهش حوادث رانندگی علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت خواب آلودگی حتما استراحت کافی را داشته باشند تا شاهد این گونه تصادفات در استان نباشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..