تاکید معاون عمرانی استاندار بر تامین اعتبار پروژه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان یزد

پروژه های سفر رئیس قوه قضائیه به استان در نشستی مورد بررسی قرار گرفت و معاون عمرانی استاندار یزد بر تامین اعتبار پروژه‌های شورای حل اختلاف این سفر، تاکید کرد.‌

به گزارش یزدی نیوز،پروژه های سفر ریاست قوه قضاییه به استان با حضور "‌محسن صادقیان" معاون امور عمرانی استاندار،‌ فرماندار میبد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ‌و نمایندگان دادگستری استان در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه اهمیت پروژه های مرتبط با شوراهای حل اختلاف استان را عنوان کرد و به مشکلات اعتباری و محدودیت‌های قانونی در این رابطه اشاره نمود.
صادقیان تاکید کرد: باید به هر شکل ممکن با تامین اعتبار از منابع مختلف ملی، ‌استانی و سایر منابع اعتباری که در استان است و همچنین استفاده از ظرفیت‌های قانونی بودجه در تامین اعتبار، عملیات ساخت این ساختمان‌ها در سال جاری آغاز شود و در ‌بازه زمانی مناسب به بهره برداری برسد.
نمایندگان دادگستری در شهرستان های یزد، میبد و ابرکوه نیز در این نشست به مشکلات موجود در دادگاه‌های این شهرستان ها به‌خصوص ساختمان های شوراهای حل اختلاف این مناطق اشاره کردند و بودن شوراهای حل اختلاف در داخل دادگستری ها را با توجه به نوع فعالیت این شوراها، به عنوان یکی از مشکلات موجود برشمردند.
این نمایندگان تاکید کردند با توجه به مراجعات مردمی و مناسب نبودن ساختمان های شورای حل اختلاف و با توجه به مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان نیاز به احداث این ساختمانها در شهرهای میبد، زارچ و ابرکوه ضروری است.
گفتنی است در این جلسه با توجه به تفاهم نامه فی مابین و تصویب پروژه‌های سفر، چگونگی تامین اعتبار و عملیاتی شدن این پروژه ‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..