دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در اردکان

۴ عضو یک شرکت هرمی در شهرستان اردکان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش یزدی نیوزفرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان اردکان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سید رضا صادقیان افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که اعضای این باند با اجاره یک واحد صنفی در شهر اردکان، در حال عضوگیری هستند.
این مقام انتظامی افزود: پس از شناسایی محل فعالیت این شرکت، ماموران پلیس اطلاعات با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر از سرشاخه‌های اصلی را دستگیر و در بازرسی از محل، تعدادی اجناس مورد معامله و همچنین ابزار تبلیغات شرکت کشف کردند.
وی افزود : با تکمیل تحقیقات پلیس، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمان حسب دستور مقام قضایی با صدور قرار روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت : تبلیغات گسترده و فعالیت سرشاخه‌های اصلی این شرکت در فضای مجازی و از سویی قانونی جلوه دادن فعالیت این شرکت، باعث جذب و گرایش جوانان در این شرکت شده و بررسی ها، نشان از افزایش عضویت و ورود ناآگاهانه افراد مختلف به این شرکت شده است. 
سرهنگ صادقیان ضمن اشاره به فعالیت غیرقانونی این شرکت گفت: شهروندان هر گونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت این شرکت‌ها را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..