روز جهانی قدس در ۱۱ نقطه شهرستان ابرکوه

no-thumbs

فرماندار ابرکوه گفت: در 11 نقطه شهر و روستاهای این شهرستان مراسم باشکوه راهپیمایی روز قدس باحضور پرشور مردم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسید ˈنبی رسولیˈ  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ابرکوه از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از میدان امام حسین(ع) خیابان شهید بهشتی، چهار راه سرو به طرف مصلای نماز جمعه این شهر خواهد بود.


وی افزود : راهپیمایی درشهر مهردشت بخش بهمن ساعت ۱۲ از محلات بطرف میدان امام علی (ع) وسپس بطرف امامزادگان سید احمد وسید محمود محل برگزاری نماز جمعه و در اسفند آباد از ساعت ۳۰/۱۲ صبح از حوزه مقاومت شهید مطهری تا گلزا شهدا، روستاهای اسدآباد اسفند آباد ساعت ۳۰/۱۱صبح بطرف گلزا شهدا و خرم آباد هم از ساعت ۳۰/۱۱ صبح بطرف میدان پنج تن و از ساعت۳۰/۱۲صبح از محلات و روستاهای فراغه، صفی آباد، رحیم آباد، خسرآباد ، جلال آباد وروستای صادق آباد به طرف حسینه ده عرب و سپس به طرف دبیرستان کوثر برگزار می شود.

فرماندار ابرکوه گفت: مردم به تبعیت از مقام معظم رهبری خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس آماده کرده و همبستگی خود را با مسلمانان مظلوم فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.

رسولی ادامه داد: روز جهانی قدس روز مبارزه جهان اسلام علیه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است و مسلمانان در راهپیمایی عظیم آخر جمعه ماه مبارک رمضان خشم و انزجار خود را از اسراییل و همپیمانانش اعلام خواهند کرد.

شهرستان ابرکوه با ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری غرب یزد واقع است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..