فیلم “گهواره یا آغوش من” در ابرکوه اکران می‌شود

همزمان با ایام سوگواری شهادت امیرالمومنین علی(ع) فیلم کوتاه داستانی"گهواره یا آغوش من" به نویسندگی و کارگردانی "مجید آزادگان" به مدت دو روز در ابرکوه اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "حمیدرضابصیری" کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه در این باره گفت: این فیلم که بر اساس داستانی با موضوع واقعه عاشورا ساخته شده و حول محور یکی از بازیگران‌ تعزیه که نقش مخالف خوان حرمله را بازی می‌کند، می‌چرخد، امروز سه شنبه شانزدهم تیرماه از ساعت ۱۸ در آمفی‌تئاتر اداره ارشاد ابرکوه و فردا چهارشنبه هفدهم تیرماه از ساعت ۲۲ در محله اردی مهردشت اکران خواهد شد.

وی افزود: شخصی که نقش حرمله را بازی می‌کند به دلایلی فرزندان خود را از دست داده و این موضوع موجب می‌شود، مردم فکر کنند به دلیل نقشی که در تعزیه بازی می‌کند، این اتفاق رخ داده است اما با پیشرفت داستان وی به شکل معجزه‌آوری فرزنددار می‌شود و  … .

بصیری خاطر نشان کرد: این فیلم به منظور شرکت در جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد ساخته شده و در شهرستان ابرکوه بخش بهمن محله اردی که پایگاه هنر تعزیه شهرستان است، فیلمبرداری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که این فیلم بتواند با کسب جوایزی از جشنواره مذکور زمینه رشد و معرفی هنر دینی تعزیه شهرستان را فراهم کند.

به گفته بصیری، در ای فیلم حسن دهستانی، عاطفه اکرمی، کیمیا فلاح‌زاده،  اصغر باقری، محمد فلاحزاده، بی‌بی صدیقه قائم محمدی، کیانا فلاحزاده، نگار فرهمند، حبیب مژده پور، سپیده السادات احمدزاده، حجت فرجی، ابوالفضل مسعودی و محمدیاسین یادگاری، نقش آفرینی می‌کنند و اصغر دهستانی، دستیار کارگردان است.

بخش نظردهی بسته شده است..