پس از ۱۴هفته؛

اقامه نماز جمعه در بافق پس از اعلام وضعیت سفید

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق گفت: نمایندگان مجلس باید در برنامه های خود، اهداف گام دوم انقلاب را مد نظر قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوز امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد، این مجلس ویژگی های متمایزی با دوره های قبل دارد.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: اغلب نمایندگانی که از سراسر کشور انتخاب شده اند ولایی و متعهد هستند که باید در این دوره فعالیت خود در راستای ارزش های نظام و انقلاب گام های موثری بردارند.
خطیب جمعه بافق با بیان اینکه حدود ۴۰سال از عمر مجلس گذشته است، تصریح کرد: نمایندگان باید عقلانیت و رشد فکری خود را برای ارائه عملکرد درخشان خود به کار بگیرند و اهداف گام دوم انقلاب را مد نظر قرار دهند.
حجت الاسلام سلیمانی گفت: یک کشور انقلابی باید در راستای فرهنگ اسلامی گام بردارد و مقابله با آسیب های اجتماعی باید از دیگر ویژگی های مجلس باشد و نمایندگان به آن توجه کنند.
امام جمعه بافق همچنین بر ضرورت وحدت بین مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: تلاش برای رشد اقتصادی کشور می تواند مشکل بیکاری و اشتغال را در کشور برطرف کند.
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به قرارگیری در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: معنویت، عدالت و عقلانیت شعار امام‌خمینی (ره) بود که مقام معظم رهبری نیز در این راستا گام هایی برداشته و بر میدارند.
تشریح مقاومت های مردم و توجه به رهنمودهای رهبری و مدیریت صحیح ایشان در طول انقلاب از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه این هفته نماز شهرستان به آن اشاره کرد.
امام جمعه بافق همچنین در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مردم برای رعایت پیاپی اصول بهداشتی تا شکست کامل زنجیره کرونا گفت: اولین شهری که در استان یزد سفید اعلام شد بافق بود اما باید همگان اصول بهداشتی را رعایت کنند و از تجمع های غیر ضروری بپرهیزند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..