اعلام دستورالعمل بازگشایی مجدد برخی اصناف در یزد

سخنگویی ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در استان یزد، گفت: در جلسه اخیر کمیته تطبیق ستاد استانی مقابله با کرونا، نحوه فعالیت مجدد یک سری از صنوف در یزد مورد بررسی قرار گرفت و پروتکل‌های لازم در این خصوص ابلاغ شد.

به گزارش یزدی نیوز«فخرالسادات خامسی‌هامانه» با اشاره به ضرورت اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در استان یزد، اظهار کرد: تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد فقط به منظور حفظ سلامتی شهروندان و قطع چرخه شیوع ویروس کروناست.

 
وی افزود: برابر مصوبه کمیته تطبیق ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در یزد، تمام مراکز بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند از ششم خردادماه با ۵۰ درصد ظرفیت و ممنوعیت پذیرش افراد زیر ۱۵ سال فعالیت خود را در سطح استان آغاز کنند.
 
سخنگویی ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در استان یزد با بیان این‌که مجوز فعالیت پارک‌های بازی با ۵۰ درصد ظرفیت و فقط ویژه وسایل بازی انفرادی نیز صادر شده است، گفت: تا اطلاع ثانوی تمام بازی‌های جمعی نظیر استخر توپ و بازی‌های آبی در استان یزد تعطیل خواهند بود.
 
خامسی هامانه در مورد نحوه آغاز بکار مراکز عرضه مواد غذایی نیز تصریح کرد: رستوران‌ها، اغذیه فروشی و فست فودها هم می‌توانند با دو سوم ظرفیت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر گیرند.
 
این مسئول صدور مجوز فعالیت قهوه‌خانه و کافی شاپ‌ها بدون ارائه هرگونه مواد دخانی و با ۵۰ درصد ظرفیت را از دیگر مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در استان یزد دانست و بیان کرد:  تمامی اماکن ورزشی آبی و رشته‌هایی که نیاز به تماس بدنی ورزشکاران داشته باشد نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.
 
وی با بیان این‌که فعالیت تمام رشته‌های ورزشی در استان یزد مستلزم صدور دستورالعمل و ابلاغ کشوری است، گفت: برگزاری هرگونه مراسم جشن، عروسی، ترحیم و جلسه در تالارها و هرگونه اماکن روباز و بسته استان یزد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..