مدیرکل زندان‌های استان یزد:

خیران یزد ۲۰ میلیارد ریال در امر آزادی زندانیان مشارکت کردند

مدیرکل زندان‌های استان یزد از مشارکت ۲۰ میلیارد ریالی خیران یزدی از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز رضا ذوالفعلی نژاد در جلسه ستاد دیه استان یزد اظهار داشت: خیران و نیکوکاران یزدی از ابتدای سال جاری مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد کمک کرده‌اند.

 
وی بیان کرد: ۱۷ میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به کمک‌های جذب شده در ماه مبارک رمضان است که مبلغ ۸ میلیارد ریال به کمک‌های جذب شده در برنامه تلویزیونی ماه مهربانی و بقیه این مبلغ تحت عنوان جشن‌های گلریزان مجازی جذب شده است.
 
ذوالفعلی نژاد افزود: خوشبختانه با کمک خیرین و نوع دوستان، ۲۱ مددجو با پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از زندان‌های استان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
 
وی ضمن تقدیر و تشکر از شکاتی که از بخشی از خواسته خود گذشت کردند، عنوان کرد: به همت کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان، از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۶۵ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده که مبلغ ۶۱ میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به ماه مبارک رمضان است.
 
مدیرکل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امنا ستاد دیه استان یزد گفت: در سال گذشته با همکاری خیرین و نیکوکاران زمینه آزادی ۲۶۰ نفر از محکومین مالی از زندان‌های استان فراهم شد.
 
وی افزود: برای آزادی این ۲۶۰ مددجو از بند مبلغی بالغ بر ۱,۰۷۵ میلیارد ریال نیاز بود که به همت اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه و شورای حل اختلاف و مددکاران زندان‌ها و بالغ بر ۱,۰۰۲ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد و بقیه این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۷۳ میلیارد ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۲۶۰ نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شد.
 
ذوالفعلی نژاد از همت و حمایت‌های خیرین و نیکوکاران به دلیل کمک به ستاد دیه استان در شرایط سخت کرونایی کشور تقدیر کرد و اظهار داشت: بی شک این کمک‌ها توشه راه آخرت آنها بوده و باعث عدم لغزش قدم‌های آنها در پل صراط می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..