استاندار یزد:

حضور مجازی در روز قدس تقویت شود/هشتک‌گذاری علیه رژیم صهیونیستی

استاندار یزد گفت: باید حضور فیزیکی در راهپیمایی روز قدس را به حضور در فضای مجازی تبدیل کنیم و با بارگذاری هشتک هایی علیه رژیم صهیونیستی فریادمظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهان برسانیم.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی، در نشست شورای اداری استان با اشاره به فرا رسیدن روز قدس با ابراز تأسف از اینکه در امسال به دلیل شرایط خاص کشور و بیماری کرونا امکان راهپیمایی و تجمع مردم وجود ندارد، اظهار داشت: باید این حضور فیزیکی را به حضور در فضای مجازی تبدیل کنیم و با بارگذاری هشتک هایی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

 
استاندار یزد با تقدیر از کادر بهداشت و درمان استان در مدیریت بیماری کرونا، ادامه داد: در حالی که در ابتدا آمار بالایی در مبتلایان به این بیماری داشتیم اما با همراهی مردم و همت مسئولان به یکی از استان‌های موفق در مدیریت و کنترل بیماری کرونا تبدیل شدیم.
 
وی با تاکید بر اینکه همه آن چیزی که انتظار داشتیم در تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره دهم اتفاق افتاد، افزود: امیدواریم این روند همکاری و همراهی در جهت منافع مردم تداوم داشته باشد.
 
طالبی خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در این دوره با اولویت‌های استان نیز همراه بودند و مجمع نمایندگان استان نیز به نسبت دوره‌های قبل فعالیت چشمگیر تری داشت.
 
استاندار یزد گفت: علی رغم مطرح شدن بعضی موارد مبنی بر دخالت نمایندگان، به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی استان کوچک‌ترین دخالتی از سوی آنها مشاهده نکردم بلکه همراهی خوب نمایندگان با مدیریت ارشد استان موجب ایجاد حرکت‌های خوبی برای یزد شد.
 
وی ادامه داد: یکی از این اقدامات ارزشمند بحث یک درصد عوارض ناشی از فروش معادن بود که این مهم تحقق یافت و این نتیجه انسجام درونی خوب نمایندگان مجلس بود.
 
طالبی تصریح کرد: در راه خدمت به مردم هیچ خط کشی سیاسی و مرزبندی نداریم و مدیریت ارشد استان آماده هرگونه تعامل و همکاری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه استان و رفاه و آسایش مردم است.
 
در نشست شورای اداری استان از خدمات چهار ساله نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با اهدای تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..