معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

دانش بنیان‌ها نقش اثرگذار خود در جهش تولید را به درستی ایفا کنند

معاون استاندار یزد ‌گفت: در دنیای امروز شرکت‌های دانش بنیان در افزایش بهره‌وری و ‌جهش تولید نقش تاثیرگذاری دارند و لازم است این نقش را در سال جهش تولید به درستی ایفا کنند.

به گزارش یزدی نیوزاکرم فداکار، در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، خواستار توجه به اقتصاد دانش بنیان در فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان شد.

 
وی بر ضرورت توجه به اقتصاد دیجیتال نیز تاکید کرد و تجربه دوران کرونا را تجربه خوبی برای استفاده از فناوری ارتباطات در استان در زمینه‌های مختلف دانست.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد خاطرنشان کرد: در دنیای امروز شرکت‌های دانش بنیان در جهش تولید و تحقق شعار سال نقش تأثیرگذار و انکارناپذیری دارند و دنیای آینده جهانی مبتنی بر اقتصاد دیجیتال است.
 
فداکار تصریح کرد: چشم‌اندازی که برای استان یزد تعریف می‌کنیم باید در مسیر توسعه استان باشد و با آسیب شناسی رشته‌های دانشگاهی موجود، فارغ‌التحصیلانی کارآمد را برای استان و کشور تربیت کنیم.
 
 در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان بر اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری با توجه به مزیت‌های استان در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، تجارت، صنایع دستی و گردشگری، فناوری و کشاورزی تاکید شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..