امام جمعه یزد:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند احیای نهی از منکر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزدبا تاکید بر ضرورت تشکیل سازمان امر به معروف و نهی از منکر در کشور گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمدرضا ناصری، در دیدار با جانشین فرمانده ناجا اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی ایران خدمت به بندگان خدا و تحقق حکومت اسلامی است و همین رویکرد سبب شده که امروز رویکردها هم رویکردهایی برای رضای خدا و با هدف باشد.

 
وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) همه کارهای خود را برای رضای خدا انجام می‌داد، بیان کرد: امروز به خوبی دیده می‌شود که اقدامات و فعالیت‌ها به صورت جهادی و برای رفع مشکلات و نیاز محرومان انجام می‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تقدیر از نیروی انتظامی و اقدامات بسیار زیاد و گسترده‌ای که در راستای تأمین امنیت ایران اسلامی انجام داده است، اظهار داشت: یقین داریم که با وجود این اخلاص‌ها و اقدامات خالصانه، هیچ زمانی دشمن نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.
 
ناصری با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان افزود: دشمن با تمام توان و با استفاده از همه ابزارهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی خود به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام است و تمام مشکلات را با وجودی که نسبت به کشورهای خودشان بسیار کمتر است، بزرگنمایی می‌کنند.
 
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در استان یزد بسیار خوب عمل کرده است، ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی از جمله سپاه در استان وجود دارد و همین موضوع سبب شده که امروز امنیت استان یزد در شرایط خوبی باشد.
 
وی با تاکید بر ضرورت توجه به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: لازم است از مرکز نسبت به احیا و تقویت این دو فریضه در کشور اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: احیای این دو فریضه بیشترین تأثیر در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد و همین تشکیلات در صورتی که به درستی فعالیت کند، می‌تواند قوانین مدون و قابل اجرایی در این حوزه تدوین کند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..