افزایش نرخ تاکسی‌ها در یزد

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر یزد از افزایش نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی، تلفنی و بیسیم این شهر بین ۲۹ تا ۳۳ درصد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحمدرضا شفیعی افزود: نرخ تاکسی‌های گردشی ۲۹ درصد و تاکسی تلفنی و بیسیم هم ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این افزایش نرخ، پس از بررسی مورد تصویب شورای اسلامی شهر قرار گرفت و پس از تایید فرمانداری به این سازمان ابلاغ شد افزود: براین اساس نرخ کرایه تاکسی تلفنی و بیسیم شهر یزد ورودی آن‌ها سه هزار تومان و هر دقیقه انتظار ۲۵۰ تومان است.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر یزد گفت:همچنین در نیمه اول سال از ساعت ۲۲ و نیمه دوم سال از ساعت ۲۱ لغایت ۶ صبح ۳۰ درصد به نرخ کرایه اضافه می‌شود.
 
شفیعی ادامه داد: نرخ کرایه تاکسی گردشگری شهر یزد ورودی آن‌ها یکهزار و ۲۰۰ تومان تا یک کیلومتر است و در نیمه اول از ساعت ۲۲ و نیمه دوم سال از ساعت ۲۱ لغایت ۶ صبح ۳۰ درصد به نرخ آن‌ها افزوده می‌شود.
وی، تعداد تاکسی‌ها گردشی در شهر یزد یک هزار دستگاه و بیسیم و تلفنی را هم ۵۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: شهروندان می‌توانند جهت پیشنهادات و رسیدگی به شکایت با شماره تلفن ۱۸۸۹تماس بگیرند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..