دادستان عمومی و انقلاب خاتم:

عامل فروش ضدعفونی کننده‌های تقلبی در خاتم دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب خاتم از پلمپ واحد فروش ضدعفونی کننده های تقلبی در خاتم خبر داد و گفت: فرد متخلف تحویل دستگاه قضایی شد.

به گزارش یزدی نیوز سید جمال الدین طباطبایی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر فروش مواد ضدعفونی کننده تقلبی در یکی از فروشگاه‌های کالای بهداشتی، دستور پلمپ این واحد متخلف صادر شد.

 
وی بیان کرد: واحد متخلف با ترکیب آب و گلاب به عنوان مواد ضدعفونی کننده، بدون پروانه بهداشتی و با قیمت فروش نامتعارف، کالای خود را به فروش می‌رساند که با حکم قضائی فروشگاه مذکور توسط مأموران بهداشت و اماکن عمومی پلمپ شد.
 
طباطبایی با بیان اینکه سلامت عمومی از مصادیق حقوق عامه است، افزود: در شرایط حساس فعلی که ویروس کرونا در بیشتر استان‌های کشور انتشار یافته، بحث سلامت و بهداشت عمومی بسیار حائز اهمیت است و همه باید تلاش کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب خاتم با بیان اینکه با هر عامل تهدید امنیت بهداشتی مردم برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: واحدهای صنفی به توصیه‌های کارشناسان بهداشت توجه ویژه ای داشته باشند، در غیر این صورت به شدت برخورد قانونی صورت می‌گیرد و از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.
 
وی بر لزوم مشارکت شهروندان برای مقابله با شرایط حساس پیش رو تاکید کرد و افزود: مردم ضمن عمل به توصیه‌های بهداشتی جامعه پزشکی کشور و اجتناب از هر گونه تردد غیر ضروری می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی یا تخلف‌های صنفی تهدیدزا مراتب را به مسئولین مرتبط گزارش کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..