در ویژه برنامه بخشش حیدری؛

۷۳۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان مالی یزد جمع آوری شد

مسئول نمایندگی ستاد دیه استان یزد از جمع آوری بیش از ۷۳۰ میلیون ریال در ویژه برنامه بخشش حیدری برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاسلام افشون اظهار داشت: همزمان با شهادت مولای متقیان امام علی (ع) ویژه برنامه بخشش حیدری به همت نمایندگی ستاد دیه استان یزد و با همکاری گروه صدای ماندگار و خانه صلح و اندیشه استان یزد اجرا شد.

 
وی افزود: ویژه برنامه بخشش حیدری به صورت مجازی (لایو) برگزار و بیش از ۵ هزار نفر این برنامه را به صورت زنده و از طریق صفحات اجتماعی پر بازدید استان تماشا کردند.
 
افشون با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) با این موضوع که هر کسی یک نیاز مؤمنی را برآورده سازد، خداوند حاجت‌های بسیاری از او را برآوده می‌سازد که کمترین آنها بهشت است، گفت: در این شب‌ها بسیاری از مددجویان چشم انتظار کمک‌های خیرین و دستان پر کرم مردم عزیز هستند تا بتوانند از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردند.
 
از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ویژه برنامه می‌توان به اجرای سرود توسط گروه مقاومت، مداحی توسط مداح برجسته کشوری، محمدعلی وطن خواه و دکلمه خوانی توسط هنرمند نوجوان استان، ایمان زارع کرد.
 
در ویژه برنامه بخشش حیدری که با اجرای مجری توانمند استان، قاسم پرهیزکار همراه بود خیرین و نیکوکاران بیش از ۷۳۰ میلیون ریال برای آزادی مددجویان جرایم غیرعمد کمک کردند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..