امکان ثبت نام مجدد گازسوز کردن خودرو‌ها

قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: سامانه ثبت نام گازسوز کردن خودرو‌ها از روز سه‌شنبه فعال شده است.

به گزارش یزدی نیوز، حمید قاسمی ده چشمه با اشاره به امکان ثبت‌نام مجدد متقاضیان گازسوز کردن خودرو‌ها گفت: از آنجا که سامانه قبلی دارای خطا‌هایی بود، این سامانه جدید به زیرساخت‌های اطلاعاتی مثل ثبت احوال، شاهکار و… متصل است و صاحبان خودرو می‌توانند با در اختیار داشتن شماره ملی و شماره تلفن‌همراه خود که متعلق به مالک خودرو است به این سامانه مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: این سامانه صبح سه شنبه باز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت http://Gcr.niopdc.ir فرایند ثبت‌نام خود را کامل کنند.
قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تأکید کرد: استفاده خودرو‌های عمومی از این خدمات رایگان است و براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد، دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها و مسافربر‌های شخصی به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مالکان خودرو ندارد.
قاسمی ده چشمه ادامه داد: افرادی که در گذشته در سامانه قبلی ثبت‌نام کرده‌اند و پیامک فراخوان برای آن‌ها ارسال شده است باید به سایت یا شماره تلفن‌هایی که در پیامک اعلام شده مراجعه کنند، زیرا در غیر این صورت نوبت آن‌ها لغو می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..