دوره آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر در میبد

no-thumbs

دوره آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر، ویژه بانوان مددجوی تحت حمایت این نهاد در محل کانون آیت الله اعرافی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز  به نقل از صدای میبد  مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد گفت: دوره آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر، ویژه بانوان مددجوی تحت حمایت این نهاد در محل کانون آیت الله اعرافی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “حسین رین الدینی” ضمن بیان این مطلب، گفت: به منظور آگاهی بخشی به خانواده ها در مورد خطرات و مضرات مواد مخدر، و با همکاری نیروی انتظامی شهرستان، این دوره آموزشی با حضور جمعی از بانوان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، سروان ” فلاح” کارشناس نیروی انتظامی شهرستان با بیان اینکه، وجود جامعه سالم در گرو سلامت افراد آن جامعه است و سلامت افراد جامعه نیز در گرو سلامت جسمی و روانی افراد جامعه است، افزود: این امر محقق نمی شود، مگر اینکه انسان نسبت به معضلات موجود در جامعه آگاهی داشته باشد و راههای مقابله با آن را بداند.

“فلاح” در ادامه به چگونگی برخورد با یک فرد معتاد و علائم و نحوه درمان اعتیاد اشاره کرد و گفت: اعتیاد یک نوع وابستگی جسمی و روانی است که به گونه ای منفی زندگی فرد را متاثر ساخته و در واقع بیماری است با ابعاد جسمی، روانی و اجتماعی که علاوه بر آسیبهای فراوانی که به سلامت جامعه وارد می آورد، تمامی ابعاد زندگی فرد را تخریب و بر خانواده اثر سوء می گذارد.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با حضور ۴۰ نفر از زنان سرپرست خانوار دارای فرزند تحت حمایت کمیته امداد، در محل کانون فرهنگی- تربیتی آیت الله اعرافی برگزار گردید.

بخش نظردهی بسته شده است..