«بخشش حیدری» برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد اجرا می شود

مسئول نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: به همت نمایندگی ستاد دیه استان یزد، ویژه برنامه بخشش حیدری برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در یزد اجرا می شود.

به گزارش یزدی نیوزاسلام افشون  اظهار داشت: همزمان با شب شهادت مولای متقیان امام علی (ع) ویژه برنامه بخشش حیدری با هدف آزادی مددجویان جرایم غیرعمد و به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین و در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

 
وی عنوان کرد: در این برنامه که به همت نمایندگی ستاد دیه استان یزد و با همکاری گروه صدای ماندگار و خانه صلح و اندیشه استان یزد و به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد، محمدعلی وطن خواه به عنوان مداح و قاسم پرهیزکار مجری این برنامه خواهد بود.
 
افشون بیان کرد: ویژه برنامه بخشش حیدری در تاریخ پنجشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ تا ۲۳ به صورت زنده در صفحات اجتماعی پربازدید استان یزد و هنرمندان و مداحان مطرح استانی قابل رؤیت خواهد بود.
 
مسئول نمایندگی ستاد دیه استان یزد خاطرنشان کرد: خیرانی که این برنامه را تماشا خواهد کرد، می‌توانند با شماره گیری کد دستوری # ۱۱۳۳* ۶۶۵۵* مبلغ مورد نظر خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به حساب ستاد دیه استان واریز نمایند.
 
در حال حاضر ۲۲۰ زندانی مالی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان یزد هستند که برای آزادی آنها به ۷۴ میلیارد تومان نیاز است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..