مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد:

استقرار ۱۲۰ پایگاه اکرام ایتام در شب‌های قدر برای نذورات مردم یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در شب‌های قدر ۱۲۰ پایگاه در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی است.

به گزارش یزدی نیوز‌محمد شجاعان اظهار داشت: در شب‌های قدر ۱۲۰ پایگاه در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان یزد آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

 
وی افزود: ماه مبارک رمضان علاوه بر اینکه بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحانی و جسمانی مؤمنین است، فضای معنوی مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان نیز محسوب می‌شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اهمیت توجه ویژه به ایتام در ماه مبارک رمضان، گفت: مردم نیکوکار استان یزد ثابت کرده‌اند که همواره به فکر ایتام و محرومان هستند و امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته از فضای فراهم شده در ماه مبارک رمضان استفاده بهینه برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین به عمل آید.
 
وی تصریح کرد: هم اکنون خیران و حامیان نیکوکار یزدی حمایت ۱۲۹۴ یتیم و ۲۸۲۴ کودک نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارند.
 
شجاعان با اشاره به افزایش ۳۴ درصدی کمک حامیان نیکوکار یزدی به ایتام و کودکان نیازمند استان در سال ۹۸ در مقایسه با سال ۹۷ بیان کرد: نیکوکاران یزدی طی سال گذشته ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.
 
وی یادآور شد: نیکوکاران یزدی همچنین می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند، این سامانه قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدایی را دارد.
 
شجاعان افزود: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های موفق این نهاد است و مردم خداجوی استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..