موتورهای قاچاق کامیون در یزد از حرکت ایستاد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۷۲ دستگاه موتور قاچاق کامیون به ارزش ۲۶ میلیارد ریال در ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ «محمدرضا هاشمی فر» درباره این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از تردد تریلی های حامل کالای قاچاق در محورهای ورودی این استان مطلع شدند.

 
هاشمی فر افزود: به همین منظور ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز با تیزبینی و هوشیاری، سه دستگاه تریلی حامل محموله قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی انجام شده، ۷۲ دستگاه موتور خودروهای سنگین که به صورت قاچاق و بدون مجوز گمرکی بارگیری شده بود کشف و سه متهم را در این خصوص دستگیر کردند.
 
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را ۲۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: قاچاقچیان کالا که قصد انتقال این محموله از جنوب شرق کشور به "پایتخت" را داشتند به مراجع قانونی معرفی شدند.
 
 به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سرعتگ هاشمی فر در پایان افزود: در سال جهش تولید، مبارزه با کالای قاچاق و جلوگیری از ورود کالای خارجی در دستور کار ویژه پلیس یزد قرار دارد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..