توزیع یکصد بن کارت نقدی در محمودآباد میبد

امام جماعت مسجد دوازده امام محمودآباد میبد از توزیع یکصد بن کارت ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در محله محمودآباد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عباس ملااحمدی گفت: مسجد دوازده امام محمودآباد یکی از مساجد فعال شهرستان میبد است که هر ساله در ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم، ویژه برنامه‌های مختلف ماه میهمانی خدا را برگزار می‌کند.

وی افزود: با توجه با شیوع بیماری منحوس کرونا در جهان و کشور و شهر ما و عدم امکان حضور مردم در مساجد، طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، با رزمایش همدلی و مواسات و کمک مومنانه این پیوند معنوی را برقرار کردیم.
ملااحمدی ادامه داد: در این راستا و در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در قالب قرارگاه سردار سلیمانی در مسجد دوازده امام محمودآباد، یکصد بن کارت ۲۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی به ارزش ۱۰ میلیون تومان آماده و بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد. 
وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول هم به همین تعداد بن کارت بین خانواده‌ها توزیع شد و این کمک ها انشاءالله تا پایان ماه مبارک رمضان این رزمایش ادامه دارد.
همچنین به همت جوانان محل، خیرین و هئیت امنای مساجد و خادمیاران آستان قدس رضوی، ۶۰ بسته معیشتی در علی آباد میبد بین خانواده‌های محل توزیع شد.
جلال یزدی مسئول هیئت امام حسن مجبتی (ع) علی آباد گفت: این سبد معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، مرغ، حبوبات، نبات و نمک متبرک آستان قدس رضوی به ارزش ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..