استاندار یزد:

حمایت از سازمان دانش‌آموزی، حمایت از توسعه همه جانبه کشور است

استاندار یزد با بیان این‌که تربیت شهروندان آگاه و تکامل یافته مهمترین رسالت سازمان دانش آموزی است گفت: حمایت از سازمان دانش‌آموزی، حمایت از توسعه همه جانبه کشور است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در مراسم بیست و یکمین بزرگداشت سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی یزد، تربیت شهروندان و مدیران موثر برای آینده این استان را جدی‌ترین رسالت امروز سازمان دانش آموزی دانست و اظهار کرد: توسعه بیش از پیش استان و کشور فرای آموزش‌های رسمی به تربیت انسان‌های تکامل یافته و مطالبه‌گر نیاز دارد.

 
وی با بیان این‌که به نظر می‌رسد مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی استان و کشور باید توجه بیشتری به سازمان دانش‌آموزی داشته باشند، افزود: میدان دادن به دانش‌آموزان نتایج و آثار مطلوبی دارد که خود را در سال‌های آینده نشان می‌دهد.
 
استاندار یزد خروجی سازمان دانش‌آموزی را انسانهایی بزرگ و شهروندانی آگاه دانست و گفت: با توجه به فعالیت‌های امروز سازمان دانش‌آموزی در استان یزد به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس سازمان دانش‌آموزی می‌توانند نمایندگان آینده استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران عالی در این نظام مقدس باشند.
 
طالبی در ادامه ضمن اعلام رضایت از فعالیت‌های کنونی سازمان دانش‌آموزی استان یزد، تصریح کرد: حمایت از سازمان دانش‌آموزی حمایت از توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور است.
 
وی در پایان با بیان این‌که فعالیت‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی استان مورد حمایت مدیران استان قرار خواهد می‌گیرد، گفت: حمایت از مجمع حامیان دانش‌آموزان سازمان دانش‌آموزی استان یزد را در دستور کار قرار می‌دهیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..