کتابخانه دانشگاه اردکان جهانی شد

کتابخانه دانشگاه اردکان به عنوان تنها کتابخانه دانشگاه‌های دولتی استان یزد در فهرست کتابخانه‌های آکادمیک مؤسسه UniRank استرالیا قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «علی فتح‌زاده» معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان در این باره افزود: طی سال گذشته استانداردسازی محتوا و تعریف بخش‌های مختلف این دانشگاه در مؤسسه «UniRank» که یکی از مراکز معتبر رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان محسوب می‌شود در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

 
وی خاطرنشان کرد: پس از ارتقای ۱۹ پله‌ای دانشگاه اردکان که در رتبه‌بندی سال ۲۰۱۹ شاهد آن بودیم، طی آخرین روز اداری هفته گذشته مدیر مؤسسه مذکور با ارسال نامه‌ای به این معاونت از قرارگیری نام دانشگاه اردکان در فهرست بیش از ۹۲۰۰ کتابخانه‌ آکادمیک جهان خبر داد.
 
فتح زاده همچنین در خصوص رونمایی پورتال جدید این دانشگاه، اعلام کرد: تقریباً شرکت پیمانکار تمام تعهدات خود را بر مبنای RFP ارائه شده، در ساخت پوسته‌های اصلی و فرعی پورتال به انجام رسانده است و در حال حاضر مهمترین مشغله شورای راهبری وب‌سایت جدید دانشگاه، آماده‌سازی و ورود محتوا در زیرسایت‌های این پورتال است.
 
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان ادامه داد: بدین ترتیب چنانچه محتوای لازم به موقع و به طور صحیح در اختیار این شورا قرار گیرد، انتظار داریم در کمتر از یک ماه آینده، انتظار چندین ساله دانشگاهیان دانشگاه اردکان به سر آمده و این پورتال رونمایی شود.
 
فتح زاده در پایان نیز متذکر شد: با عنایت به این که شرکت پیمانکار در پایان مهلت قرارداد طرح را تحویل داده و پس از آن مسئولیتی را در ورود، هماهنگ‌سازی و اصلاح چیدمان محتوای پورتال برعهده نمی‌گیرد لذا دانشکده‌ها و اداراتی که در موعد مقرر نسبت به ارائه محتوای مورد نیاز اقدام لازم را صورت ندهند، زیرسایت مربوطه‌شان بدون محتوا مانده و مسئولیت آن بر عهده رئیس آن بخش است.
 
گفتنی است در این لیست، در کنار دانشگاه اردکان نام دانشگاه آزاداسلامی یزد نیز به چشم می‌خورد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..