استاندار یزد:

افزایش بیماران کرونایی در استانهای همجوار یزد نگران کننده است

استاندار یزد گفت: یزد در حال حاضر روند نزولی در زمینه ابتلا به کرونا دارد اما افزایش بیماران کرونایی در استانهای همجوار یزد برای ما نیز نگران کننده است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی  در حاشیه دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در مسجد روضه محمدیه یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یزد در زمینه شیوع کرونا شرایط دشوار و بحرانی را پشت سر گذاشت و اوج ابتلاء به این بیماری در هفته اول فروردین ماه بود.

 
وی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در یزد انجام شد و همکاری مردم و اصناف و رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی روند شیوع این بیماری را کاهش داد، افزود: این شرایط خوشبختانه روند شیوع و ابتلای کرونا در استان یزد را کاهش داد.
 
طالبی با بیان اینکه اکنون به نظر می‌رسد نگرانی مردم بابت شیوع کرونا کاهش یافته و طرح فاصله گذاری اجتماعی آنگونه که باید، رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: اکنون نگران رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در مناسبت‌های پیش‌رو و بازگشت مجدد پیک کرونا در استان هستیم.
 
استاندار یزد خاطرنشان کرد: متأسفانه در چند استان کشور از جمله استان‌های همجوار یزد شاهد افزایش تعداد مبتلایان به کرونا هستیم که این امر باعث نگرانی ما نیز شده است.
 
طالبی تاکید کرد: اگر فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود، شاهد این اتفاق در یزد نیز خواهیم بود و تلاش مردم و کادر درمان و همکاری‌های اصناف و … بی اثر خواهد ماند بنابراین از همه اقشار مختلف درخواست داریم کماکان همکاری لازم را داشته باشند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..