مسن‌ترین سرباز ناجا با ۸ فرزند و ۳ نوه+عکس

no-thumbs

سرباز وظیفه ۴۵ ساله با ۸ فرزند و ۳ نوه مسن ترین سرباز آموزشی است که در یگان ویژه ناجا مشغول سپری کردن دوره آموزشی خدمت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از پایگاه خبری پلیس، علی شهابیان سرباز آموزشی یگان ویژه خوزستان، مهمترین علت ورود به عرصه خدمت مقدس سربازی را سهیم بودن در برقراری نظم و امنیت جامعه ایران اسلامی را عنوان کرده است.
 

مسن ترین سرباز ناجا با ۸ فرزند و ۳ نوه!

سرباز وظیفه علی شهابیان متولد ۱۳۴۹ ، میزان تحصیلات وی سیکل و شغل او قبل از اعزام به خدمت، کارگر ساختمانی بوده و ساکن استان کهگیلویه و بویر احمد شهرستان دهدشت است که در نوزدهم خرداد امسال دوره آموزشی را در یگان ویژه خوزستان آغاز کرده است .

شهابیان گفت: در سن هجده سالگی ازدواج کرده و اکنون دارای هشت فرزند و سه نوه است که فرزند سومش طلبه می باشد.

وی سرپرستی و کفالت پدر و مادر پیر و سالخورده اش را نیز به عهده دارد.

شهابان افزود: با دیدن صحنه شهادت دلاور مردان عرصه مرزبانی در شبکه های تلویزیونی که توسط گروهک های تروریستی در شرق کشور شهد شیرین شهادت را نوشیدند، تحولی عجیب در درونم اتفاق افتاد و باعث شد من از روستای سردو شهرستان دهدشت به خدمت مقدس سربازی اعزام و خود را به یگان ویژه استان خوزستان برای طی کردن دوره آموزشی معرفی کنم.

وی گفت: در حال حاضر هیچ گونه درآمدی برای امرار معاش خانواده اش ندارد و تنها در روزهایی که به وی مرخصی داده می شود از طریق حرفه سابق خود یعنی کارگری ساختمان درآمدی ناچیز به دست می آورد و خرج زندگیش می کند.

علی شهابیان در پاسخ به این سئوال که چرا در موعد مقرر نیامده و بعد از این همه سال خود را برای انجام خدمت مقدس سربازی معرفی کرده است ؟ گفت : باتوجه به وضع مادی، متأهل بودن و سرپرستی پدر و مادرم، همچنین شرایط سخت زندگی فکر می کردم، امکان انجام خدمت سربازی برایم وجود ندارد ولی همانطور که قبلاً به این موضوع اشاره کردم بعد از شهادت سربازان مرزبانی برخود وظیفه دانستم با توجه به شرایط دشوار و سختی که در اداره زندگی و امرار معاش با نه سر عائله دارم به خدمت مقدس سربازی بیایم و سهمی هر چند اندک در برقراری نظم و امنیت این مرز بوم را داشته باشم.

بخش نظردهی بسته شده است..