چگونه می توانید درب های معمولی و قدیمی را بدون تخریب و بنّایی با درب ضد سرقت لوکس تعویض کنید؟

این روزها با وجود انواع درب های ضد سرقت مرغوب و با امنیت بالا، درب های معمولی قدیمی که به راحتی توسط سارقین باز یا شکسته می شوند کم کم جای خود را به درب های ضد سرقت داده اند. درواقع، درب های معمولی و قدیمی در مقایسه با درب های ضد سرقت مشکلات زیادی دارند و مزایای درب ضد سرقت بسیاری از مردم را ترغیب ک...

به گزارش یزدی نیوزروش تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت چگونه است؟

در بازار ایران انواع درب ضد سرقت موجود هستند. ابعاد این درب ها متفاوت است و با توجه به ابعاد و ساختار این درها، می توان تعیین کرد که آیا بدون تخریب می توانید اقدام به تعویض درب های قدیمی با درب ضد سرقت کنید یا خیر. درواقع، تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت بدون تخریب و بنّایی با توجه به ابعاد چهارچوب انجام می شود. مهمترین فاکتور در انجام این کار، اندازه داخل به داخل چهارچوب درب قدیمی است.

معمولاً درهای پیش ساخته موجود در بازار ایران از نظر ابعاد به سه دسته درب های ضد سرقت ایرانی (در ابعاد ۲۱۰×۱۰۵ سانتیمتر)، ترک (در ابعاد ۲۲۰×۱۱۵ سانتیمتر)، و چینی  (در ابعاد ۲۱۰×۱۰۵ سانتیمتر)، تقسیم می شوند. با توجه به این ابعاد استاندارد، فضای لازم برای نصب درب ضد سرقت ترک، لازم است حداقل ۵/۲۲۰×۵/۱۱۵ و حداکثر ۲۲۱×۱۱۶ باشد و برای نصب درب ضد سرقت ایرانی و چینی به فضایی در اندازه حداقل ۵/۲۱۰×۵/۱۰۵ و حداکثر ۲۱۱×۱۰۶ نیاز دارید. در صورتی که این فضاها موجود باشند، تعویض بدون هیچ نیازی به تخریب و بازسازی انجام می شود و درب ضد سرقت بر روی چارچوب درب قدیمی نصب خواهد شد.

از سوی دیگر، بسیاری از افراد تقریباً در تمام ادوار زندگی بشر، همواره سعی بر خاص و برتر بودن داشته اند. و این خاص بودن و برتری را با واژه های مختلفی معنا کرده اند. امروزه نقش واژه لوکس یا لاکچری در زندگی افراد، بسیار پررنگ شده است و افراد زیادی هستند که سعی بر منحصر به فرد بودن و لوکس بودن دارند. درب ضد سرقت لوکس همانطور که از نامش مشخص است ظاهری لوکس و زیبا دارد و انتخاب مناسبی برای افرادی است که علاوه بر امنیت، زیبایی نیز برایشان اهمیت دارد و می توانند این درب های ضد سرقت را جایگزین درب های معمولیشان کنند.

 

به طور کلی قیمت درب های ضد سرقت لوکس بستگی به شکل ظاهری و میزان برجستگی چوب های کار شده بر روی آنها دارد. لازم به ذکر است با اینکه ساختار این درب ها از فولاد ساخته شده، اما برای زیبا کردن آنها، تماماً با چوب پوشیده شده اند و در ظاهر لوکس این درب ها هیچ نشانی از فولاد دیده نمی شود. روکش چوب نقش بسیار مهمی در ظاهر این درها دارد.

از بین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران قیمت درب ضد سرقت ترک نسبت به سایر درب ها بالاتر است و درواقع گرانترین و لوکس ترین و باکیفیت ترین درب های بازار کشورمان هستند. این درب ها برای افرادی که به دنبال امنیت و زیبایی به همراه هم سهتند به نوعی انتخابی لوکس و با کیفیت بالا به شمار می آیند.

 

برای آشنایی بهتر و بیشتر با انواع درب ضد سرقت و هر آنچه درباره این درب ها لازم است بدانید به سایت مومن در مراجعه کنید.

 

بخش نظردهی بسته شده است..