آغاز ثبت نام مسابقه بزرگ تلفنی حفظ قرآن کریم در بافق

ثبت نام مسابقه بزرگ تلفنی حفظ قرآن کریم با حضور جداگانه خواهران و برادران بصورت تلفنی آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوزد، رئیس هیات امنا آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) بافق گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، به مناسبت ماه رمضان ثبت نام مسابقه تلفنی حفظ این کتاب آسمانی در این شهرستان آغاز شد.

سید سعید حسینی با بیان اینکه مهلت ثبت نام برای شرکت در مسابقه تا ۲۵ اردیبهشت ماه جاری است بیان کرد: این مسابقه با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و مرکز افق این امامزاده از یکم تا سوم خرداد ۹۹ برگزار می‌شود.
وی افزود: رده‌های سنی تا پنج‌سال حفظ سه سوره، پیش دبستانی پنج سوره، اول تا سوم ابتدایی هشت سوره، چهارم تا ششم ۱۲ سوره، متوسطه اول ۱۵سوره، متوسطه دوم ۲۰ سوره، دانشجویان و طلاب باید ۳۰ جزء قرآن را برای شرکت در مسابقه حفظ باشند.
این فعال فرهنگی در حوزه علوم قرآنی بیان کرد: مسابقه یادشده با حضور جداگانه خواهران و برادران بصورت تلفنی برگزار و داوری بخش خواهران را چند نفر از بانوان حافظ قرآن بر عهده دارند.
حسینی تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقه ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که پس از برگزاری به تناسب نفر‌های هر مقطع به آن‌ها هدیه داده می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..