تامین برق مشترکین اردکان پایدارتر شد

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای یزد از انتقال بار کارخانه گندله‌سازی اردکان به پست سرو این شهرستان با برق دار شدن دو فیدر و خط 63 کیلوولت این کارخانه در پست برق مذکور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا رفیعی» با اعلام این خبر، هدف این طرح را کاهش بار پست ۲۳۰ اردکان در زمان پیک بار سال جاری اعلام و تصریح کرد: کاهش تلفات با کم شدن طول خط تغذیه‌کننده کارخانه گندله‌سازی اردکان، از دیگر آثار برق‌دار شدن خط جدید کارخانه گندله‌سازی اردکان از سمت پست سرو است.

 
وی با اشاره به این که با جابجایی محل تغذیه کارخانه گندله‌سازی اردکان، شرایط مطمئنی برای تأمین برق مشترکین از سمت پست سرو فراهم می‌شود، افزود: توسعه دو بی ۶۳ کیلوولت در پست سرو برای این طرح با هزینه ۳۵ میلیارد ریال توسط مشترک و نظارت عالیه شرکت برق منطقه‌ای یزد انجام‌ شده است.
 
رفیعی ادامه داد: جابجایی اتصالات این خط باید در کمترین زمان ممکن انجام می‌گرفت تا کوتاه‌ترین مدت‌زمان خاموشی به مشترکین اعمال شود و این محدودیت، اجرای طرح را بیش‌ از پیش دشوار ساخته بود که با همکاری مشترک و شرکت برق منطقه‌ای یزد در زمان مقرر انجام پذیرفت.
 
 به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، این طرح براساس برنامه قبل از پیک بار سال جاری می‌بایست اجرا می‌شد که تحقق یافت و با انتقال بار گندله‌سازی از پست ۲۳۰ اردکان به پست سرو، نسبت پیک بار به ظرفیت دو ترانس پست اردکان به میزان ۱۰ درصد کاهش یافت.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..