باند سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در میبد منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران کلانتری مرکزی میبد طی عملیاتی ضربتی، اعضای باند حرفه‌ای سارقان موتورسیکلت را با ۲۰ فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ «سیدمحمدطاهر موسوی» با بیان این‌که تأمین امنیت عمومی از جمله مهمترین اولویت‌های اجرایی فرمانده انتظامی یزد است، اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر چند فقره سرقت موتورسیکلت به صورت سریالی در سطح شهر میبد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری مرکزی قرار گرفت.

 
وی افزود: ماموران با توجه به سرقت‌های انجام شده و سرنخهای موجود به فرد سابقه داری مظنون و با هماهنگی قضائی او را تحت نظر قرار داده و متهم را به همراه دو نفر از همدستانش هنگام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان میبد در ادامه با اشاره به کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیر زیادی قطعات اوراق شده از مخفیگاه سارقان، گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
 
به نقل از سایت پلیس، موسوی در پایان با بیان این‌که اعضای این باند به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک مالخر نیز شناسایی و تحقیقات در خصوص دیگر جرایم احتمالی آنان همچنان ادامه دارد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..