استاندار یزد در شورای مسکن استان اعلام کرد :

از تمامی ظرفیت ها برای تامین زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن بهره گرفته می شود

استاندار یزد با تاکید بر اینکه این جمله که "در یزد زمین کافی برای ساخت مسکن نداریم" قابل قبول و باور پذیر نیست گفت: تامین و تملک زمین ها به منظور ساخت مسکن برای شهروندان در دستور کار قرار گیرد و از تمامی ظرفیت ها برای تامین زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن بهره گرفته می شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمد علی طالبی» در شورای مسکن استان که با حضور اعضای این شورا به منظور بررسی چگونگی اجرای مصوبات جلسات قبل و اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه های طرح اقدام ملی را در استان آغاز کردیم، عنوان کرد: امیدواریم  با برنامه های در دست اقدام، بخش قابل توجهی از نیازهای حوزه مسکن در استان را رفع کنیم.

استاندار با تاکید بر اینکه این جمله که "در یزد زمین کافی برای ساخت مسکن نداریم" قابل قبول و باور پذیر نیست گفت: تامین و تملک زمین ها به منظور ساخت مسکن برای شهروندان در دستور کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه هیچ توجیهی ندارد که برخی دستگاه ها در محدوده مسکونی انبار داشته باشد، عنوان کرد: انبار ها باید به خارج از  محدوده شهر منتقل شده و از زمین این انبارها برای خانه سازی استفاده شود.
دکتر طالبی با تاکید بر لزوم ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در بافت فرسوده عنوان کرد:  باید همه دستگاه ها حمایت کنند تا ساخت و سازها در این مناطق رونق بگیرد.
استاندار با اشاره به لزوم تسهیل در ساخت و ساز مسکن مطرح کرد: شهرداری و نظام مهندسی حداکثر تخفیف های ممکن را برای رونق ساخت مسکن اعمال کنند
نماینده ارشد دولت در استان با بیان اینکه باید بانک های اطلاعاتی دستگاه ها و سازمان های دخیل در امر مسکن در اختیار یکدیگر قرار گیرد، عنوان کرد: بر اساس این اطلاعات می توان تصمیم گیری های بهتری داشته باشیم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..