معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد:

نهضت حفظ جزء ۳۰ قرآن در یزد با قوت پیگیری می شود

معاون فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش استان یزد گفت: نهضت حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از برنامه های مهم تربیتی و فرهنگی است و با قوت در این استان پیگیری می شود.

به گزارش یزدی نیوزحسینعلی ملانوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت هفته معلم اظهار داشت: در حوزه آموزشی و پرورشی بالغ بر یک هزار اثر و تولید محتوا در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و مشاوره‌ای در استان تولید شده و در اختیار دانش آموزان و خانواده‌های آنها قرار گرفته است.

 
وی افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که در استان وجود داشت، در کمترین زمان ممکن این محتواها که توسط کارشناسان آموزش و پرورش تهیه شده بود، به دست خانواده‌ها رسید و توسط دانش آموزان مورد استفاده قرار گرفت.
 
معاون فرهنگی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اولویت‌های مهم تربیتی و فرهنگی در آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: نهضت حفظ جز ۳۰ قرآن کریم در یزد با قوت در حال پیگیری است و در این راستا کانالی در شبکه‌های اجتماعی نیز راه اندازی شده که مورد استقبال قرار گرفته است.
 
ملانوری، پرداختن به موضوع آموزش‌های مهارت زندگی، ایجاد پویش عکس زیبا از نماز اول وقت ویژه دانش آموزان تازه به تکلیف رسیده، اجرای طرح ربیع الانام، ایجاد پویش سخنران کوچک با موضوع ارائه یک حدیث از معصومان (ع) با موضوع اخلاق و در طرح مصباح الهدی (ع) و…. را نیز از دیگر طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش یزد در ایام شیوع کرونا برشمرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..