اعمال محدودیت فعالیت تفرجگاه‌ غربالبیز مهریز در ماه رمضان

فرماندار مهریز از اعمال محدودیت فعالیت تفرجگاه‌های مهریز در ماه رمضان خبر داد و گفت: محدودیت‌های اعمال شده در مورد تفرجگاه‌های این شهرستان پس از ماه مبارک برداشته می شود.

به گزارش یزدی نیوز«رضا زارع زاده مهریزی» در این باره گفت: با شروع ماه مبارک رمضان متاسفانه برخی از مردم با حضور در تفرجگاه های شهرستان مهریز اقدام به روزه‌خواری می کردند که این مسئله با واکنش‌هایی از سوی کاربران فضای مجازی شد.

 
وی در خصوص نظارت بر تفرجگاه‌های شهرستان مهریز در ماه مبارک رمضان و ایام کرونایی، گفت: با توجه به این که مراجعاتی از مرکز استان به تفرجگاه‌هایی مانند غربالبیز مشاهده می‌شود و همشهریان هم این مسئله را مراعات نمی‌کنند، تصمیم گرفتیم که تفرجگاه مذکور از روز یکشنبه تا چهارشنبه برای خانواده‌هایی که قصد افطار در این مکان را دارند، فعالیت کند.
 
فرماندار مهریز با بیان اینکه غربالبیز در روزهای پنج شنبه و جمعه در ایام ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد بود، اضافه کرد: ان‌شاالله بعد از ماه مبارک رمضان در روزهای تعطیل نیز میزبان همشهریان از سراسر استان یزد خواهیم بود.
 
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، زارعزاده با اشاره به این که در ایام کرونا هم تابع مقرارت کشوری هستیم، اظهار کرد: هر دستوراتی که از ستاد مقابله با ویروس کرونا برای شهرستان ابلاغ شود، به خوبی درصدد انجام آن برخواهیم آمد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..